Daar gaat ie dan! - Reisverslag uit Keyser Island, Australië van LangerakSander - WaarBenJij.nu Daar gaat ie dan! - Reisverslag uit Keyser Island, Australië van LangerakSander - WaarBenJij.nu

Daar gaat ie dan!

Blijf op de hoogte en volg

13 Februari 2015 | Australië, Keyser Island

Dag beste mensen, ik zal jullie wat meer vertellen over mijn reis naar Australië. En op deze manier is dat wat makkelijker dan dat ik iedereen iedere keer hetzelfde verhaal vertel. O vind ik alle leuke berichtten van mensen echt super vet!
Voor mezelf Is het ook leuk om wat meer te hebben dan alleen wat foto's, vandaar dus dit dagboekje. Het kan dus soms wat langdradig zijn.
Bij deze alvast excuses voor alle taalfouten, ik ben al geen ster in Nederlands en heb al helemaal geen zin om het te controleren, ik ben tenslotte vakantie aan het vieren

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Keyser Island

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 Februari 2015

Route Googee naar Bondi

18 Februari 2015

Sydney!

13 Februari 2015

Daar gaat ie dan!

Actief sinds 23 Okt. 2015
Verslag gelezen: 52
Totaal aantal bezoekers 1253

Voorgaande reizen:

04 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

23 Oktober 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: